reacties

l4lwybschuit

maandag 20 april 2015

feedback voor Sharon (Pooh) en Saskia (up to the future)

challengeday


      PeerFeedbackKaart
             Individueel

                   
 
                                                                                                             








Feedback van­­­­­­­­­­­­___Wyb Schuit_aan­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_Sharon_(Pooh) ____________



P.I.
Tip
Top
Blik naar buiten
Bijv. participeren in innovatietrajecten en betrekken relevante externen etc.
tip: ga op zoek naar goede e-learning voorbeelden die makkelijk bereikbaar zijn bij collega instituten in NL of daarbuiten. Op internet of via een mooc kun je vast wat vinden
top: delen van kennis en samen kennis creëren met de mantelzorgers.
Oog voor praktijk
Bijv. consequenties ontwikkelingen voor praktijk/ vertaling visie / ondersteuning collega’s/ realiteitszin etc.
Tip: denk aan deci en Ryan: vooral! autonomie en sociale verbondenheid in plaats van top-down. Zal het imago van Radboud ook ten goede komen.
Top: je bent je bewust van het imago van Radboud.
Over de grens
Bijv. creativiteit in vormgeving, creativiteit in inhoud, denken buiten de kaders.
Tip: van proberen kun je leren. De eerste pannenkoek mislukt altijd. Het model van evalueren, bijstellen en cyclisch ontwikkelen kan jou meer ruimte geven om (nieuwe dingen) te proberen.
Top: je kent je eigen kracht en je eigen beperkingen heel goed. Voor team|: Prachtige visualisatie, mooi concreet gemaakt. Tevens goede keuze om interactie en betrokkenheid op CD.

Vraag / vragen t.b.v. de dialoog


Wat zouden de voordelen zijn als je voor jouw organisatie dingen laat groeien tot een (dynamische) structuur? 


challengeday

      PeerFeedbackKaart
             Individueel

                   
 
                                                                                                             








Feedback van­­­­­­­­­­­­ Wyb Schuit_aan­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Saskia van Pooh_____________



P.I.
Tip
Top
Blik naar buiten
Bijv. participeren in innovatietrajecten en betrekken relevante externen etc.
Tip: je blik naar buiten lijkt zich te beperken tot de school. Logisch als er zoveel innovatie binnen de school afspeelt. Ook op andere innovatieve scholen (hoe doen jullie dat?) en in bedrijven is er veel te leren.
Top: Je kijkt buiten je eigen klaslokaal, doordat je samen met je collegae leert. Daarbij is er ondersteuning van “School aan zet:” en “Leerkracht”. Orion speelt rol m.b.t. professionaliseren.
Oog voor praktijk
Bijv. consequenties ontwikkelingen voor praktijk/ vertaling visie / ondersteuning collega’s/ realiteitszin etc.
Tip: oplossingen voor de obstakels uit je SWOT zou je bij collegae buiten de school kunnen zoeken.
Top: je meewerkende houding als het gaat om professionaliseren van de collegae is top. In de SWOT zet je een prima diagnose van de huidige situatie weg.
Over de grens
Bijv. creativiteit in vormgeving, creativiteit in inhoud, denken buiten de kaders.
Tip: onderzoek je eigen waarden m.b.t. leiderschap en collegialiteit. Misschien kun jij een leider zijn voor jouw docentgerichte collegae. Onderzoek sociale innovatie.
Top: Pierson is al innovatief met ICT en KWT. inderdaad "up to the future". En aan jou zal het niet liggen!

Vraag / vragen t.b.v. de dialoog


Willen leerlingen zelf aan het stuur? Wat weet je daarvan? Hoe krijgt de school daar zicht op? Team: film heeft focus vnl. op ICT gebruik. Hoe is de sociale verbondenheid (Deci&Ryan) gewaarborgd in jullie scenario?

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je feedback. Ik ga kijken hoe ik je tips en tops kan verwerken in mijn blog en als docent/collega.

    BeantwoordenVerwijderen