reacties

l4lwybschuit

woensdag 4 februari 2015

“Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen”.

bijdrage voor de verantwoording van de assen aangeleverd. Blijkt / Lijkt (?) dat er verschllende beelden bestaan bij de assen. Heb het via de email aangekaart. Weet niet of ik het op de groepsblog kan zetten. Is wel transparant, is niet discreet. Tussenweg... ik zet het op mijn eigen blog en bespreek het maandag. Ik vind het lastig dat we geen gemeenschappelijke tijd hebben buiten de bijeenkomst op maandag. eens kijken of daar wat aan kunnen doen. Technisch kan het: iedereen is skybable..

Mijn foto upload gebeuren doet het weer niet / of  steeds niet.. ? Mijn goede zin is zakkende...
en nu weer een beetje beter... om een of andere reden werkt de upload op R1 wel en thuis niet..
verticale as van scenariosjabloon (voorlopig)

misschien zoiets als mogelijke orgnisatievorm?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten